Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

OGŁASZAM KONKURS!

 

Na najlepszego bloga oceniającego! Oceniać (już się przyzwyczaiłam) będę:

1. Częstość pisania ocen

2. Surowość w ocenianiu (na minus, lub plus... to zależy)

3. Grafikę

4. Styl pisania ocen

5. Ogólny wygląd bloga

 

Jeszcze nie wiem jakie będą nagrody, ale przypuszczam, że:

I miejsce: Button nieanimowany :((100x50 px), Banner (dowolnych wymiarów), Dyplom, Blink (jeśli się chce), Id Card, Szablon, Wpis do księgi z gratulcjami(postaram się żeby był długi), 10 komentarzy

II miejsce:Button nieanimowany (110x50px), Dyplom, Blink (dla chętnych), Id Card, Wpis do księgi z gratulacjami(średni), 5 komentarzy

II miejsce: Button nieanimowany (110x50px), Dyplom, Blink, Wpis do księgi z gratulcjami (dłuższy niż normalny, ale krótszy niż średni), 3 komentarze

Przypuszczam wyróżnienia (jeśli jakieś blogi mi się naprawdę spodobają i wyróżnią się), nie wiem ile ich będzie

Wyróżnienie: Dyplom, Wpis do księgi z gratulacjami, komentarz

 

Zapisując się trzeba podać (z * jest obowiązkowe):

1.Imię*

2.Ksywa*

3.Hobby*

4.Wiek*

5.Miasto zamieszkania*

6.eMail*

7. gg

8. tlen

9.adres bloga*

Trochę tego jest, ale jest mi to potrzebne do Carty ID i kontaktu z wami

Na blogu musi być zamieszczony znaczek konkursowy:

A to do niego kod:

ocenimy-bloga : :

linkologia.pl spis.pl

Przpraszam, że nie oceniałam, ale jakoś nie miałam ochoty... Myślałam nawet żeby zrobić sobie przerwę z tym blogiem, bo od kiedy go założyłam zaniedbuję mojego "prawdziwego" bloga. No ale tak na początku nie można brać urlopu, więc oceniam bloga, którego właściecielka wciąż mnie męczy, że mam jej w końcu ocenić, bo "JUŻ JEST ZNACZEK WKLEJONY!". Dobra, dobra. Oglądałam tego bloga wiele razy i nawet mi się spodobał. To będzie już piąty oceniony przeze mnie blog. Jeszcze pięć i będzie już następny link. To zabieram się do pracy.

Adres: http://www.blogi.pl/blog.php?blog=szeptem

Strona główna: Ładny szablon. Zrobiony przez Yennefer. Dużo blogów ma szablony od niej. We wcześniejszych blogach nie wspominałam, że mają linki do blogów. Ale te się rzucają w oczy. Jest ich 36. Ja na moim blogu mam więcej, ale tam się linki dodaje w edytorze. Ogólnie mi się podoba.

Ocena za główną: 5

Księga Gości: brak zmiennych

ocena za księgę: brak

Strona z komentarzami: brak zmiennych

ocena za stronę z komentarzami: brak

Notki: Ładnie pisane i długie. Podobają mi się. Normalnie ten blog tak mi się podoba, że chyba na moim blogu wstawię do niego link! Ale wracając do notek to są pisane i w ogóle blog jest jak prawdziwy pamiętnik autroki i ładnie spełnia swoją rolę. Fajny pomysł, że w tematach są tytuły piosenek. Baaaardzo mi się podoba

Ocena za notki: 5+

Rady: Bardzo ładny blog. Nic dodać nic ująć.

Ocena ogólna: 5+

Twój blog jest baaaaaaaaardzo ładny. Dodaję go do linek na tym blogu i na moim "osobistym" blogu. Acha... Co do komentarzy notki niżej to do tej niejakiej Oli, chciałabym powiedzieć, że widocznie blog jest dobry jeśli ludzie się zapisują. A właściwie zapisują swoje blogi i blog jest potrzebny do sprawdzenia swojego bloga. Pozdrawiam.

 

ocenimy-bloga : :

http://www.blogi.pl/blog.php?blog=Akum Komentarze (3)
26. października 2003 18:13:00
linkologia.pl spis.pl

Chciałabym już nie pisać wstępu, ale jakoś głupio by było.  Czwarty ocenieno blog, a dzisiaj chcę troszkę jeszcze blogów ocenić, żeby mieć już czyste konto.

Adres: http://www.blogi.pl/blog.php?blog=Akum

Strona główna: Bez rewelacji. Szablon z www.blogi.pl . Oj nudno. Pełno nie udanych obrazków. Dopisana zachęta do wpisywania do księgi... Nie lubię tego. Jakieś newsy, linki i "o mnie". Tylko to mi się w tym szablonie podoba.

Ocena za główną: 3

Księga: brak zmiennych

Ocena za księgę: brak

Strona z komentarzami: brak zmiennych

ocena za stronę z komentarzami: brak

Notki: Średnia długość. Notki zazwyczaj o niczym. W ostatniej notce mowa o jakiś smsach i pytanie dlaczego jakiś Soluś ma tyle komentarzy. Patrzę na wcześniejsze notki i denerwuje mnie to, że autor bloga najwyraźniej nie wie jak się robi literę "ł". W ogóle jej nie pisze.  Autor próbował nawet pisać wierszem i nawet mu wychodziło. Jak już czytam te wcześniejsze to mnie wciąga i to jest plus. Duuuży plus. I to mu poprawia ocenę.

Ocena za notki: 4

Rady: POPRAW TE OBRAZKI I BANNERY!

Ocena ogólna: 4=

ocenimy-bloga : :

http://www.blogi.pl/blog.php?blog=naamah Komentarze (0)
26. października 2003 17:47:00
linkologia.pl spis.pl

No ładnie, blog ma dopiero pare dni a już tyle zapisów. Następny blog.

Adres: http://www.blogi.pl/blog.php?blog=naamah

Strona główna: Prosty szablon. Czarny z czerwonymi odnośnikami i białą czcionką. Gif w kolumnie. Ogólnie jest ładnie i przejrzyście. Nie wiem co jeszcze pisać.

Ocena za główną: 4+

Księga gości: Brak zmiennych. Niektórych to wkurza, bo oni mówią, że mówi się STAŁE, ale ja już tak mówię i tak niech zostanie

ocena za księgę: brak :P 

Strona z komentarzami: brak zmiennych

Ocena za stronę z komentarzami: brak

Notki: Nie są złe, długie i ładnie pisane. Przejrzyste. Niektóre tematy są pisane po angielsk8u, co dla czytelników nie znających tego języka było by problemem. 

Ocena za notki: 4+

Rady: Zrób księgę! Zmienna do księgi to: !KSIEGA!. Zrób archiwum. Zmienna do archiwum to: !ARCHIWUM!

Ocena ogólna: 4+

 

 

ocenimy-bloga : :

linkologia.pl spis.pl

Drugi skomentowany blog. Blog pisze ta sama dziewczyna co niżej. Chciałam go opisać wczoraj, ale nie było znaczka i nie mogłam opisać, ale juz dziś jest i zabieram się do pracy.

Adres bloga: http://www.blogi.pl/blog.php?blog=bleach1989

Strona główna: Zielony szablonik przerobiony na zmienne www.blogi.pl ale to nic. Zrobiony przez Yennefer. Ma ładne szablony ale do rzeczy. Na głównej zdjątko zespołu Nirvana, chyba ulubionego zespołu autroki. Właściwie to na pewno. W kolumnach cytaty. Niektóre powtarzają się z www.blogi.pl/blog.php?blog=blog_samobójczyni  . Nie wiem, ale jeśli autorka bloga przerabiała zmienne to zapomniała o linku do blogowego serwera. Na głównej jest link do www.blog.pl więc go lepiej skasuj, bo masz dwa linki do serwerów.

Ocena za Główna: 4+

Księga Gości: Brak zmiennych.

Ocena za księgę: brak

Strona z komentarzami: Brak zmiennych (jak mnie to denerwuje na tym serwerze)

Ocena za stronę z komentarzami: Brak :P.

Notki: Krótkie. Treściwie. Brak kodowania ISO bardzo przeszkadza w czytaniu. Akapity przedłużają optycznie notkę, ale też ułatwiają czytanie. Ogólnie jest ok.

Ocena za notki:5-

Rady: Skopiuj kod znaczka z kolumny.

Ocena ogólna: Trudno z dwóch ocen wyciągnąć średnią. Ja nie posługuję się kalkulatorem ani matmą. Ale wyszło, że 5-. Ładnie;

Masz całkiem ładny blog. Postaram się jeszcze dziś pare blogów ocenić.

ocenimy-bloga : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

fotografiaslubnakielce | kazuro | meblegabinetoweblog | ja-czyli-kto | wolfrik | Mailing